Üdvözöljük, kérjük regisztráljon vagy lépjen be.
Kosár tartalma:
0 tétel - 0 Ft
Kosár Kosár Kosár
Főoldal \ Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek

Szolgáltató adatai:

CSISZER SZOLGÁLTATÓ ÉS KERESKEDŐ KFT.
Székhelye: 4080 Hajdúnánás Széchenyi u. 36.
Cégjegyzékszáma: 09-09-001897
Adószáma: 11143859-2-09
Elérhetőség: uh.tfkrezsisc@ofni

Vásárlás menete

Regisztráció

Az áruházban vásárlás előtt a megrendelés feladásához szükséges a számlázási adatok, szállítási adatok, telefon szám és e-mail cím megadása. Adatait a regisztrációt követően bármikor megváltoztathatja, azonban egy megrendelés véglegesítése után az adott megrendelés adatai már nem módosíthatók.

Regisztráció törlése

Regisztrációjának törlését bármikor kérheti a info@csiszerkft.hu e-mail címre küldött levélben. Az e-mail megérkezését követően a Csiszer Kft. köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztrációjának törléséről. A felhasználói adatok a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek az adatbázisból. A regisztráció törlése nem érinti a már leadott megrendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. A regisztráció törlését követően az adatok visszaállítására nincs lehetőség, azonban új regisztráció bármikor lehetséges.

Termékválasztás, kosár

A terméket a "Kosárba rakom" gomb megnyomásával helyezheti a kosárba. A kosára tartalmát megtekintheti vagy eltávolíthat egy terméket a felső menüsorban található Kosár gombra kattintva. Ekkor megjelenik a kosár tartalma, itt a "Törlés" gomb megnyomásával eltávolíthatja a kiválasztott terméket. A kosár automatikusan frissül. Ezután megtekintheti a terméket a kosárban, folytathatja a vásárlást a "Tovább vásárolok" gomb megnyomásával.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, mely az ÁFÁ-t tartalmazza. A termékek vételára a szállítási költséget nem tartalmazza.
A termékek tulajdonságai a termék adatlapján találhatók. Amennyiben termékeinkkel kapcsolatban további kérdése lenne, ügyfélszolgálatunk telefonon vagy online rendelkezésére áll.

Szállítási és fizetési feltételek

A kiválasztott és elektronikusan megrendelt termékeket általában pár napon belül ill. a telefonos visszahíváskor egyeztetett időpontban veheti át. Bizonyos kurrens termékek esetében a hétköznap du. 2-ig megrendelt termékek akár már aznap este is kiszállításra kerülhetnek. Kiszállítási területek meghatározottak regionálisan, az ország egyéb területeire futárszolgálattal juttatjuk el a megrendelt terméket.

Szállítási, átvételi módok:

  • bruttó 15 000,-Ft fölött Hajdúnánás területén a kiszállítás ingyenes, ez alatti rendelés esetén a kiszállítás díjáról érdeklődjön telefonon. A kiszállítás díja a rendelt termékek súlyától, méretétől és a szállítás helyétől függ.
  • egyéb területekre a csomag méretei alapján a válasz email-ben pontos szállítási összeget küldünk, a terméket csak akkor küldjük el, amennyiben a szállítási összeggel növelt árat elfogadja.

Fizetési módok:

  • Készpénz: Készpénzes fizetés az áru telephelyén (Csiszer Kft., 4080 Hajdúnánás, Széchenyi út 36.)
  • Házhozszállítás utánvétellel: A rendelés és kiszállítás költségeinek rendezése kiszállításkor.
  • Banki átutalás
  • Online bankkártyás fizetés

Rendelés feladás, visszaigazolás

A megrendelő által küldött ajánlatot (megrendelést) a Csiszer Kft. visszaigazoló e-mail útján válaszolja meg 24 órán belül, amely tartalmazza a Megrendelő által megadott adatokat, a rendelés egyedi azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, a termékek árát, a szállítási költséget, a szállítás módját és a teljes fizetendő végösszeget.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.A Csiszer Kft. és a fogyasztó között létrejött szerződés nyelve a magyar.

1. Elállás joga

1.1 Ha a vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (1) bekezdése értelmében.

1.2 A fogyasztó elállhat a szerződéstől az erre vonatkozó egyértelmű elállási/felmondási szándékát tartalmazó nyilatkozatával az ügyfélszolgálati telefonszámunkon (+36/52/570-563), email címünkön, (info@csiszerkft.hu), vagy személyesen a Szolgáltató bármelyik áruházban, a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül anélkül, hogy bármilyen indokot kelljen adnia erre vonatkozólag. Ebből a célból felhasználhatja a lent található elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Az elállási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó vagy a Felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A Felhasználó határidőben gyakorolja el állási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

„Elállási/Felmondási nyilatkozatminta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza) Címzett: Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A fogyasztó(k) neve: A fogyasztó(k) címe: A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) Kelt”

1.3 Amennyiben a fogyasztónak minősülő Felhasználó eláll a vásárlási szerződéstől, a Felhasználó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, azonban az eredeti kiszállítás költsége jóváírásra kerül a Felhasználó részére. Felhasználó az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza a Szolgáltató részére, utánvételes átvételt a Szolgáltató nem teljesít. A Felhasználót ezen felül egyéb költség nem terheli, azonban a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő esetleges károk megtérítését az Szolgáltató érvényesítheti azzal, hogy a Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatja a Szolgáltató, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Felhasználó köteles Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

1.4 Szolgáltató az Felhasználó által kifizetett összeget a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, legkésőbb az elállást követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja az Felhasználó részére.

1.5 Nem gyakorolható elállási jog: - olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak - olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza - lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, - a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát - fogyasztónak nem minősülő vásárlókra, gazdasági, vagy szakmai tevékenység céljából kötött szerződésekre, valamint - a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

2. Kellékszavatosság

2.1 A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el, fogyasztó szerződés esetében azonban az elévülés időtartama két év. A jogosult fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül terjesztheti elő kifogását.

2.2. Milyen esetben élhet a Felhasználó a kellékszavatossági jogával? A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

2.3. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján? A Felhasználó – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

2.4. Milyen határidőben érvényesítheti a Felhasználó kellékszavatossági igényét? A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

2.5. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? A Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

2.6. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

3. Termékszavatosság

3.1. Milyen esetben élhet a Felhasználó a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén a Felhasználó – választása szerint – a kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

3.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

3.3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

3.4. Milyen határidőben érvényesítheti a Felhasználó termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

3.5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

3.6. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

4. Jótállás

4.1. Milyen esetben élhet a Felhasználó a kellékszavatossági jogával? Hibás teljesítés esetén szerződés vagy a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles.

4.2. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? A Szolgáltató által szolgáltatott termékek tartós fogyasztási cikknek minősülnek, melyek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. Termékeire vonatkozóan a Szolgáltató a Weboldalon szereplő tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Felhasználó általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Felhasználó részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A Felhasználó a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (az átadás-átvétel, illetve üzembe helyezés napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait. A Felhasználó kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Felhasználónak a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók. A jótállás időtartama alatt Szolgáltató a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően a Felhasználó választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Felhasználó választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A jótállás az Felhasználó törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. Ha az Felhasználó a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

4.3. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termékszavatosság és kellékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik. Az Felhasználó a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy Szolgáltató ügyfélszolgálatán tájékozódhat.

5. Felelősség

5.1 A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

5.2 A Felhasználó a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

5.3 Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

5.4 A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

5.5 Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

5.6 Az Internet globális jellege miatt a Felhasználó elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

5.7 Amennyiben a Felhasználó a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

6. Panaszkezelés

Termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatos panasz esetén az alábbi elérhetőségeinken tehet bejelentést:

CSISZER SZOLGÁLTATÓ ÉS KERESKEDŐ KFT.
4080 Hajdúnánás Széchenyi u. 36.
Telefon:06/52-570-563
E-mail:info@csiszerkft.hu

6.1 A szóbeli panaszt a Csiszer Kft. azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Csiszer Kft. a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a az írásbeli panasz elbírálására vonatkozó határidőben (lásd lent) az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Csiszer Kft. egyedi azonosítószámmal látja el.

6.2 Az írásbeli panaszt a Csiszer Kft. a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Csiszer Kft. indokolni köteles. A Csiszer Kft. a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panasz elutasítása esetén a Csiszer Kft. köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

6.3 Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz mint fogyasztóvédelmi hatósághoz.

6.4 A fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;

6.5 Online vitarendezés

Az Európai Bizottság létrehozott egy olyan honlapot, amelyen keresztül lehetőség nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitákat ezen keresztül rendezzék, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók a távolságok ellenére is tudják érvényesíteni jogaikat.

Az online vitarendezési platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Online ügyintézés

Amennyiben bármiféle hiba lépett fel a
rendszerükben és sürgősen javításra
szorul, kérjük jelentkezzenek a
probléma okával illetve
forrásával, adja meg
elérhetőségét és
azonnal felkeressük
Önt.

Kapcsolatfelvétel
A projekt az Európai Unió és a Magyar Állam támogatásával valósult meg.
Bezár
Online Ügyintézés

Hiba bejelentése

Üzenet küldése